Gila, sedih semacam aku harini. Sedih for no reason at all. Nangis nangis, muka dah macam kain buruk, macam cekodok basi, tak tau lah kenapa. Yasmin u are so!!!cruel!u better be good! u better cure my PCOS! im having such a chronic depression since i 'met' you.
I am usually a strong person. I am. I know I am. Tapi start dari semalam aku macam, nak mati.
Astaghfirullah..
Maybe sebab last tablet aku 2 hari lepas, semalam ialah first day without the tablet. i will go off the pill for 7 days before i continue taking the 2nd pack of Yasmin. Maybe "days off the pill" ialah hari2 hormon aku drop dan preparing for menstrual bleeding. That is why im feeling this, maybe.
Perut dah start senggugut ni. Kalau tak malam ni, esok confirm dah period ni..hmm cepat jugak eh? Dulu masa aku ambik Diane, dah hari ke 6-off the pill tu baru rasa senggugut...ini baru 2 hari..ok lah tu. Kalau dalam 7 hari ni tak period, baru la boleh 'jeng jeng jeng', tapi duhhhh, 1% chances je jeng jeng jeng tu, so jgn lah kau berharap sangat jay oii.
No comments:
Post a Comment