May 3, 2011

Hello?

Er, the stats on my blog shows 35 visitors on 2nd may 2011. boleh tahu siapekah lagi yg view this blog? because so far yg aku tau plg byk pon only 8-10 viewers je per day itupon kwn2 sendri/exclients yg rapat2 yg mmg tahu blog ni..

tibe2 ade 35viewers yesterday. boleh tahu siapakah anda? :D

6 comments:

  1. Jayyyyyy,
    Still ingat I tak?
    I baru ada kesempatan nak add you dalam list awal ni. Hehehe.
    Just hope evrything will goes well! :))

    ReplyDelete
  2. Hi nailah! sbenanye tak ingat hehehe lepastu tgk blog baru ingat!
    everything is well alhamdulillah, how bout u?
    thanks for dropping by ya ;D

    ReplyDelete
  3. Hi Jay! ^_^

    remember me? Kawan hana zaini kat uia. ^_^ actually, hana yg bg ur blog ni. So i letak kat my bloglist. =D

    Good luck with ur TTC dear. I pray for u. ^_^

    ReplyDelete
  4. tenkiu :D thanks for dropping by !

    ReplyDelete
  5. haha! itu mesti ko nye secret admirer tuuu.. achehcehwahhhh! ada fan dah skrang!

    ReplyDelete
  6. kecoh la luu =))

    ReplyDelete